Sesja mamy z synkiem w plenerze – Brwinów

przez Ajka
Jak ważna jest sprawna komunikacja z klientem?
 
Myślę, że w naszym biznesie to podstawa. Czasem można się o tym boleśnie przekonać, gdy stajemy po drugiej stronie obiektywu i pytamy o sesję. Jeśli fotograf zwleka z odpowiedzią, komunikuje się niezbyt konkretnie, nie proponuje, to momentalnie tracę chęć do dalszej rozmowy o szczegółach. Dlatego sama staram się odpowiadać sprawnie i szybko na zapytania o sesje, pakiety i vouchery.
 
A jakie są Twoje doświadczenia w kontakcie z fotografem? Był pozytywny efekt pierwszego wrażenia czy wręcz przeciwnie?

Może polubisz także

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić komfort użytkowania. Zakładamy, że nie masz nic przeciwko, ale możesz zrezygnować, jeśli chcesz. Akceptuj Więcej

Polityka prywatności i ciasteczka